Архива новинских чланака

Лињачки: Оптужбе без чињеница

- Најпре бих желео да се извиним што се мешам у до- писивање између Жељка Бодрожића функционера странке Саше Јанковића и Жељка Бодрожића новина- ра, фотографа и главног и од- говорног уредника „Кикиндских“ новина. Као командант Штаба зимске службе, међутим, у обавези сам да због грађана, а не вас, одговорим на неистине које се тичу рада Зимске службе- наглашава у саопштењу за јавност Миливој Лињачки, командант Штаба зимске службе, реагујући на спекулације, које је, у вези са временским приликама, у својим новинама пласирао уредник латиничних „Кикиндских“.

- Смотра Зимске службе се сваке године одржи пред сам почетак периода зимског одржавања путева, прегледа се исправност механиза- ције фирме која је на тендеру добила тај посао и то се ради у последњих 10 година, па је чудно да сте тек сад приметили ову активност - наглашава Лињачки и додаје:

- А Чолакова смотра камиона који нестану током зиме, није Вам сметала?! Лаж је да нигде није било возила „Градитељ НС“. Можете погле- дати, ако желите, грађевински дневник који је вођен током свих активности Зимске службе, у коме за сваки дан пише колико је возила било на терену, у ком временском интервалу, као и колико је соли посуто на коловозу ког приоритета. Такође, да вас упознам и да сваки камион у себи има уређај који се зове тахограф - мерни уређај који служи за аутоматско записивање брзине и пређеног пута возила, као и врсте и трајања активности возача а поседују и ГПС уређај на основу ког пратимо и путању којом се крећу. Подаци из тахографа и ГПС уређаја са подацима из грађевинског дневника се поклапају, па као такви не доводе у сумњу да ли се радило или није. Због грађана напомињем да ништа од ових података нисте тражили, али и шта ће Вам чињенице - поручује Лињачки глодуру латиничних локалних новина.

- Стекао сам утисак да не знате како и под којим околностима индустријска со де- лује, па ћу бити слободан да вам то укратко и објасним. Со има дејство до -5 степени целзијуса, а преко те температуре дејство нестаје, осим ако је на коловозу обимнији саобраћај. Тек тада се снег топи. Такође, снег на коловозу мора да достигне висину од најмање 6 центиметара да би се могао уклањати. У свим снежним данима температура је била нижа од –10 степени и снег се ледио на коловозу. Тек кад се лед истопи, тада се стиче могућност да се он са коловоза уклони. Није било дана да се у 10 часова преподне снег налазио на коловозу, осим на саобраћајницама другог приоритета због слабог интензитета саобраћаја, иако смо и на тим саобраћајницама посипали со.

У периоду од 20. фебруара до 5. марта била су уведена дежурства у пункту зимске службе. Кад су биле интензивније снежне падавине, повећавао се и степен приправности, а самим тим и већи број механизације и људства који је радио на чишћењу снега. У том периоду је на коловозима првог и другог приоритета посуто 106 тона индустријске соли, што такође може да се провери увидом у документацију, коју исто нисте тражили ни видели - јасан је Миливој Лињачки.

 

- Вашу оптерећеност председником Вучићем нисам стручан да коментаришем, као ни то да је крива власт што вандали лупају канте. На крају Вам предлажем да, уместо што се док пада снег дописујете сами са собом и то о стварима о којима појма немате, следећи пут будете гост Зимске службе и лично пратите све радове, а можда и неку грудву снега и сами да очистите - стоји у својеврсној „позивници“ Бодрожићу од команданта Штаба зимске службе.

 

 

Извор: Нове кикиндске новине